Shop Mobile More Submit  Join Login
Three x Two - OPEN COLLAB by Nova-Itachi-Novachi Three x Two - OPEN COLLAB by Nova-Itachi-Novachi
Anton & ???, Talvin & ???, Sakiko & ???
-+-

Putting myself out there. : | Me no gusta.

These are my three main characters in EHH. Anton and Talvin are the protagonists, while Sakiko's an antagonist. So if you put in someone in with Kiko, make sure they're okay with him being evil. XD

I did this because I love the base. I didn't have to edit the crap out of it. XD Thanks to ~ironwitch for finding it in the first place (did a collab with her on this base just before, those who saw it will recognize Anton here XP).

If you do this collab, you can do just one or two or all three men. It's up to you. You can genderbend the girl too, I don't care.
Just put in effort, save it in .PNG because .JPG destroys lives, and do NOT touch my boys!! XD
Yes you can change the girl's nail colour and even the background. I just added colour so it wasn't blank. You could also put jewelry on the girl's hand.
Basically, it's your half, so it's up to you. C:
Oh. Please PLEASE show me when you're done. Okay? OK.

Now watch as NO ONE does this OTL... ahaha... oh well.

EDIT: Made Anton's skin tone darker.

~

Base by :iconraiko-bases:
[link]

Art is by me, Nova.

Anton & Talvin (c) myself.
Sakiko (c) Dark.


~

PEOPLE WHO'VE DONE THIS X3 YAY! XD

~Ximona :iconximona: - [link]
~ironwitch :iconironwitch: - [link]
~Kalid909 :iconkalid909: - [link]
~minatchi :iconminatchi: - [link]
Add a Comment:
 
:iconallyza-awesome123:
Allyza-Awesome123 Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Digital Artist
Joined! Hope you like it~!!

<< [link] >>
Reply
:iconkalid909:
Kalid909 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
I have participated! :D

[link]
Reply
:iconximona:
Ximona Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
Finally done~!
[link]
Reply
:iconcerashekus:
Cerashekus Featured By Owner Dec 31, 2012
  • Might do this c:
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
Yay c: Just show me when you do~ cx
Reply
:iconcerashekus:
Cerashekus Featured By Owner Dec 31, 2012
  • Of course I will show you when I'm done. xD
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
Yaaaaay XD
Reply
:iconcerashekus:
Cerashekus Featured By Owner Dec 31, 2012
  • x3
Reply
:iconminatchi:
minatchi Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist
i am so doing this~!!
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Jan 1, 2013  Student General Artist
Love your signature by the way XD
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
HOORAY! X3
Reply
:iconminatchi:
minatchi Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist
Reply
:iconximona:
Ximona Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist General Artist
Oooh~
I kinda sorta really wanna do this, but I have no clue which of my poor girls I'd use. xDD
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 30, 2012  Student General Artist
Any of them would work. XD
As long as one doesn't mind being with evil Kiko. Or if you're evil yourself, it doesn't matter now does it? Mu. Ha. Ha.
Anyway it'd be awesome if you did do it x3 But it's okay if you don't C:
Reply
:iconximona:
Ximona Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
Evil is not a problem. x3
Then I shall go hunting for my poor lonely girls and get started tonight because I have nothing else to do on New Year's Eve. xDD
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
Oh good. XD Cause the brunette has a dark side himself <.<
Haha. Awwww. XD I can give them guys. lol
Neither do I. New Years boredom high-five!
Reply
:iconximona:
Ximona Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
:iconhigh-fiveplz:
*runs off to make artz*
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
*feels awesome now XD*
You have fun with that C:
Reply
:iconximona:
Ximona Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
I shall~ :iconlaplz:
Reply
:iconr3darkang3l:
R3dArkang3l Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist Artist
I'll do it :D
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 30, 2012  Student General Artist
Really? 8D Yay!
Please show me when you're done. :heart:
And don't worry about time. XD take your time haha
Reply
:iconr3darkang3l:
R3dArkang3l Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Artist
will do :) :heart:
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
:heart: x3
Reply
:iconoctopus-jizz:
octopus-jizz Featured By Owner Dec 30, 2012
    hhh i may do this ; v ;
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 30, 2012  Student General Artist
It'd be awesome if you did :>
Reply
:iconironwitch:
ironwitch Featured By Owner Dec 30, 2012
i shall do it ^.^ looks amazing ^.^
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 30, 2012  Student General Artist
I look forward to it x3
Thanks. I got angry at Talvin tho XD
Reply
:iconironwitch:
ironwitch Featured By Owner Dec 31, 2012
I warn you now I might try doing something like your style... can't have ur men totally taking over the picture XD

Oh how could you be mad at someone ssssssoooooooo sexy XD lol
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Dec 31, 2012  Student General Artist
I'm sorry they're so badass and beautiful ;D
This'll be intetesting to see though :P

XD Exactly.
Reply
:iconironwitch:
ironwitch Featured By Owner Jan 5, 2013
you should be XD

XD if i ever get it done >.>
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Jan 5, 2013  Student General Artist
Well you can go in and darken Anton a bit you saw his new skin tone. XD
Anyway I look forward to seeing your style in my style LOL

Ahaha. Consider it vengeance for my slowness in getting the profiles done. C:
Reply
:iconironwitch:
ironwitch Featured By Owner Jan 5, 2013
lol XD i wil just wait for you to fix it on the collab then steal it XD

XD if i can do it right

hahahaah
Reply
:iconnova-itachi-novachi:
Nova-Itachi-Novachi Featured By Owner Jan 5, 2013  Student General Artist
I fixed it :3 Steal away.
Eh. It's a matter of colours XP. Other than that, the differences between our styles are merely our different skills. You are better at clothes for one XD

Well I won't pester you or be all "YOU MUST GET IT DONE" just yet. XD You can take some time. If it's rushed it'll be crappy anyway ahaha
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
Download PNG 602 × 200




Details

Submitted on
December 29, 2012
Image Size
22.2 KB
Resolution
602×200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
579
Favourites
26 (who?)
Comments
34
Downloads
8
×